Byta rum med varann...

Är vad vi har gjort idag. Det tog ungefär hela dagen.

Alla bytte rum. Agnes fick Ludvigs rum. Micke och jag tog Williams rum och grabbarna fick dela på master bedroom. Det blir nog bäst så här.

Det blir lite trångt att ha Agnes saker överallt i vardagsrummet, tvättställ ungar som inte får plats, och grabbarna som bara bor här varannan vecka umgås mest ändå tillsammans i Samma rum om dagarna. Veckorna de inte är här står två rum tomma. men viktigast av allt. Agnes får sova i eget rum, och kan förhoppningsvis slippa bli störd av oss, hosta, snarkningar, när vi vänder oss i sängarna osv. Det här blir nog jättebra, och när grabbarna blir så stora att de behöver egna rum- så har vi hunnit köpa hus!

Så nu ska jag strax gå och boa in mig i nya rummet. Sova tidigt så jag orkar upp 30 -40 min tidigare än vanligt ;)





Blev det bra då ?

Svar: Det kommer bli jättebra! Just planeringen känns kanon. Tack för tipset! Garderoberna åkte in i Ws gamla rum, och det enda som får plats där är vår säng, och garderoberna, men det behövs väl inte mycket mer där :) Huvudsaken är att grabbarna får ett stort och bra rum! Dessutom var mattläggaren här idag och skarvade i en ny matta där garderoberna stått... Han hade "missat att det var fristående garderober" (säääkert ;) )
Simone

2012-11-18 // 21:31:13

Hoppas det blev fint!! Kram

Svar: Det blir säkert jättefint- när det är klart....
Simone

2012-11-18 // 22:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback