Upp & ner

Hela livet i en bergochdalbana. Varannan dag. Ena dan ser allt väldigt dystert ut. Nästa rycks man med och är glad igen. Jag älskar min familj och vill kämpa för dem.
Hoppas att det inte är för sent. När man haft så mycket motgångar så är det dock svårt att vara stark. Jag är låg. Jag har nära till tårar. Varje dag. Jag behöver uppmuntran, behöver bekräftelse. Jag tror inte på mig själv längre. Jag har tappat bort MIG och allt som är bra med mig.


"Jag får hålla allt tillbaks
Det finns ingenting som räcker
Hjärtat kom aldrig till tals
I ett block som bara läcker

Men ändå, du är min vän i livet
Se hur kvällen brinner opp
En enda sak är givet
Vi är två hjärtan
I samma kropp

Om jag tappar allt igen
-Det är möjligt att det händer
Det kan vara svårt att hitta hem
Från alla hav och alla länder

Men ändå,
Du min vän i livet
Se hur sommaren blir höst
En enda sak är givet
Du bär min luft i ditt bröst."

Älskar dig....






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback