Nya lägenheten

...har utbytts mot en sjukhusvistelse. Ibland undrar man hur allt bestäms.. Har vi inte haft tillräckligt? Det känns som att jag bryter ihop totalt. Det behövs inte mycket för att få mig till tårar.
I morse åkte jag in med Agnes. Hon hade 39 graders feber. Hostade och var lite gnällig/trött. Väl på plats hade tempen gått ner 38,1 och det kändes som att vi var där helt i onödan. Dock ville de ta urinprov. Vilket inte såg fint ut. Så en urinvägsinfektion verkar hon ha. Men jag sökte för feber och hosta... Var efter dagen gått så har hon blivit allt mer slö, hon orkar inte äta knappt- bara snuttar lite.. Orkar knappt vakna. Rs provet var negativt men infektionsprovet var förhöjt. Så att man kan iaf misstänka infektion istället för virus sa läkaren. Ultraljud på njurarna såg bra ut. Vilket är positivt.
Så vi blev inlagda. Nu får hon antibiotika via dropp och vanligt dropp eftersom att hon inte orkar äta själv. Lilla snuttan <3
Hoppas att det vänder fort!!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback