Bra där..

Just nu känns livet bra. Allt flyter på som det ska. Känns skönt. Och sommarvärme har vi fått också. Utemöblerna har fått en vaxduk. Hallen har fått hatthylla. Köket har fått en tavellist.
Nu när allt börjar bli bättre och bättre så ska Jag försöka gå på dagliga promenader. Måste bli av med lite fläsk :) Idag tex har jag gått 8,5 km. Synd att inte Agnes gillar promenad lika mycket som mig.

Hela förra veckan med pojkarna Var bra. De verkar trivas här i stenby. . William har fått en kompis på gården. Det är kul. Micke har trugat endel med Ludvig när det gäller cykling. Två dagar i rad har han cyklat till tuna park och tillbaka. Ena gången gick vi brevid och andra gången cyklade Micke och Ludvig själva.

Idag startade föräldragruppen. Det verkade vara ett bra gäng med mammor. En ensam pappa var med också. Och det var INTE Agnes pappa ;) försökte få med honom men det var inte möjligt...

Sen var jag på ögonmottagningen idag också. Men, så klart, så hade jag en bra dag, och såg inte dubbelt alls. Typiskt. Hur ska jag kunna pricka in en dålig dag?
Sen blev det ett besök på jobbet också.

Det har blivit lite dåligt med bloggande sista veckan men man kan väl säga att det är full rulle här. Agnes ger mig inte många minuter fri tid. Hon vill helst hänga i tutten. Nu sover hon på min arm. Ända tills jag lägger ner henne i sängen. Har provat 3-4 ggr nu. Hon känns orolig på nåt sätt. Hoppas att hon inte har ont iaf...

I morgon är det dax för läkarbesök för Agnes. 2månaders kontroll på Bvc. Det ska bli intressant att se hur mycket hon växt sen sist.

Hepp. Nu ska jag prova att lägga ner tösen igen.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback