Tomt hus

Har varit ensam hela dagen. Sen blev kl 16.00, och hemmet fylldes av ljud och rörelse. i 1,5 timma. Nu är det alldeles tyst igen. Sitter här i mörkret. Tänker. Fantiserar. Drömmer. Inom loppet av två veckor så har vi våran bebis här! Det börjar bli realistiskt...

Micke, William och Dinah är på fotbollsträning, och Ludvig stack över till grannen. Han skulle bjuda henne på kalas. :) Så, nu sitter jag här i min ensamhet. Det är rätt skönt att bara få koppla av. Jag vet inte om jag hade orkat sitta på gympa bänkarna i vecka 39, I en timma.. Jag tyckte att det var nog jobbigt i vecka 37. Trodde att jag hade fastnat på bänken sist.

Idag har det iaf blivit fyra maskiner tvätt... Alltid något. Barnen hade haft kul på skola/förskola. Deras ytterkläder var alldeles leriga. Hem o tvätta =)

I morgon är det dags för logoped för Ludvig.. Han kan prata bra om han vill och anstränger sig.. Det känns mest som att han slarvar. Han ska ha så bråttom att få ut orden så att det inte blir rätt sen när han pratar.

Jag kanske skulle passa på att vila lite igen? Ja det ska jag! Jag är ju trött =)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback