Idag, vändningsförsök

Idag ska bebisen vändas. Jag har känt att den har legat fel hela natten,  Huvudet har skaft mot revbenet, men nu känns det som att den ligger rätt igen. Haha.. Ja det ska bli intressant och se om det här blir ett snabbt besök, eller ett lite mer långvarigt.

Jag är iaf nervös. Vill helst slippa gå igenom detta. Jag är rädd för riskerna, även om de är små. Jag är rädd för smärtan som många upplever, men hoppas att jag slipper den som några faktiskt gör, och bara känner av obehaget. Jag är rädd för att jag egentligen inte vet hur det här går till. En ny  obekant obekväm situtation. Vardag för de på förlossningsavdelningen, och tvärt om för mig.
Det är ju ingen idé att analysera  så som jag gör nu, innan. Det blir ju som det blir ändå. Jag kan inte göra nåt från soffan iaf! Det positiva idag är ju att vi iaf får se den lilla på ultarljud igen. Nu är det inte lång  tid  kvar förrän "hon" är här.2.4 veckor. Det går fort.

Micke sitter i köket och äter frukost, Det är bäst att jag håller mig borta så jag inte blir sugen. Kan säga att jag är riktigt törstig nu. Säkert mest psykiskt eftersom att jag vet att jag inte får äta och dricka förrän det här är över.

30 min kvar. Skriver sen.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback