Födelsedag på förlossningen

IDag ska jag göra tillväxtultraljud/flödeskontroll. De ska kolla så att moderkakan mår bra.

Jag är mer spänd på att veta hur bebisen ligger. Det har blivit ett orosmoment för mig. Hela dagarna tänker jag på hur den ligger, och hur rädd jag är om vattnet skulle gå, osv.

Men idag ska jag iaf till förlossningen. Om den ligger rätt, varför kan de inte sätta igång mig redan idag för? Jag får nog ändå inget besök idag, så jag skulle gärna fira födelsedagen genom att föda barn. 3 generationer i rad på samma dag skulle det bli. Inte så fel. Fast jag skulle inte hinna få idag iaf, så det skulle bli den 15e. Jag är rädd att den blir för stor att vända om vi väntar tills nästa vecka!

Nu på morgonen, kl 10 har vi bestämt att vi ska åka hem till mamma och fira henne... Jag, Tina & Gustav. Vet inte om storebror ska med också men antar att han ligger och sover då han jobbade sent igår. Sen Ska vi ju på vårat på eftermiddagen, så det fick bli så här idag.

Nu ska jag börja göra i ordning mig. Håret står åt tusen håll. Måste nog bli en dusch på det här!

Tack för alla grattis på Facebook! kl är 8 och 33 styckna har redan gratulerat mig...





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback