Drömmar

Igår natt ammade jag lillan. Eller försökte iaf... Och...

I natt gick slemproppen. Drömmen var så verklig så att jag faktiskt trodde att den inträffat på riktigt. Det tog säkert en halvtimma innan jag förstod att det inte var på allvar utan bara en dröm. Att man kan bli så besviken för mindre :) jag har aldrig märkt att slemproppen gått förut. Så det var ju kul att prova på det, även om det bara var i drömmen..

Undra vad jag ska drömma i natt då?? :))

Drömmarna betyder kanske att jag börjar längta efter våran bebis <3 ? Jag vill att de sista veckorna ska gå fort!!

Sammandragningarna har varit ännu tätare idag. En del av dem har det bara varit några minuter emellan - men de gör ff inte direkt ont. Fast i natt har det varit lugnt. Inte känt något alls tillskillnad mot förra natten. . . Hoppas hoppas att det händer nåt i kroppen! Synd att man inte är sin egen barnmorska ;) Vecka 37 nu! Jag harvar mig fram!

I morgon blir det barnmorska igen. Ska bli spännande att se om den ligger åt rätt håll fortfarande :) sen antar jag att vi ska prata lite förlossning osv. Ett lite längre besök än de vanliga iaf!

Nu ska jag nog gå och duscha, sen kasta mig i säng :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback