Det sparkar på..

Det fortsätter att sparka neråt. Känns inget kul... Varje gång hon sparkar så känns det som att hon ska sparka sönder hinnan så att vattnet går... iiiiiihhhhhh... Läskigt ju! Raktt ner mellan mina ben sparkar hon! Jag har ingen  lust att vattnet ska gå när hon ligger fel.. vilket jag är mer och mer övertygad om att hon gör när hon sparkar så här... Men hon har ändrat läge nu på morgonen igen, så jag antar att hon ligger ännu sämre nu.. Jag fattar ingenting. Hur får hon plats?!!! Hon väger ju iaf minst 3 kg, så jag måste ha mycket plats imagen??? Visst det sa de ju, men hur kommer det sig?

Idag är jag lite piggare, förutom att pulsen är rätt hög. Jag ska göra ett ryck att städa och tvätta idag... Man får passa på när man har lite energi över. Köket är nästan klart och första maskinen går. Nu ska jag försöka hoppa in i duschen, så att man blir lite fräsch också.

sen KAN det ju vara idé att packa färdigt bb väskan också. Eller så väntar jag med det tills jag vet om det blir vändning på torsdag/igångsättning. Jag skulle vilja springa upp till barnmorskemottagningen just nu och be om att få veta läget på barnet. Jag är superstressad om det skulle köra igång nu...Om vattnet skulle gå nu, så skulle jag förmodligen bli snittad.. för det är svårt att vända på barn  i magen om det inte finns nåt fostervatten kvar.... gah!!!! Men det blir som det blir. Inte mycket att göra åt saken.







Jag låg med stjärten neråt när jag skulle födas, men de lyckades vända mig och om jag förstått de rätt så var det efter vattnet gått så de finns ju hopp med tanke på att de ändå var ett bra antal år sedan. Och hur som helst så ska hon ju ut på nått sätt.



Lycka till !

2012-03-20 // 11:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback