Seg dag -trist väder

Vi hade en trevlig midsommarafton nånstans ute i Tumbo. Hundarna sprang fria och det var relativt lugnt med kubb och lekar. Helt perfekt om du frågar mig.
Dinah hann vara där kanske 5 minuter innan hon hittade poolen (som hade pooltäcke på sig) så hon fick bada iaf. Vattengladare hund får man leta efter.

Idag har det varit segt. Vaknade med huvudvärk. Jag tror att det beror på att Agnes brukar somna i min säng inland mellan amningarna, och då rör jag mig inte alls, utan ligger i samma ställning, och kanske spänner mig.

Just nu sover hon i min famn. Hon är väl världens goaste! Ren kärlek!

I morgon kommer grabbarna igen. Hoppas att vi kan komma på nåt kul att göra med dem. Är det nån som har nåt förslag, så lämna gärna en kommentar...






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback