...och så var vi visst vakna i onödan!

Vad är det med mig och tider? I dag hade jag tid till mörda vården. Kl. 10. Så därför ställdes klockan.. Nu sitter jag ju vid frukostbordet, och vad skådar mitt norra öga? En lapp på kylskåpet där det står 19 juni kl. 10....vaken i onödan.

För några veckor sen, gjorde jag likadant med Ludvigs tandläkarbesök. Först gick jag dit fel dag. Sen gick jag dit fel tid på rätt dag. En straffavgift senare och3e gången gilt funkade det. .

Så åter igen, vad är det med mig och tidsbokningar? jag har ju uppskrivet.. Men det verkar ju tydligen inte hjälpa.

Så nu får jag lite onda blickar på mig... Han kunde också sovit nu..
Jaja, nu har vi dagen till nåt annat ;)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback