Glad midsommar

I natt sov Agnes hela natten utom ett matavbrott. Denna gång i pappas famn. Så i natt gick jag inte upp en enda gång ur sängen. Att det kan skilja sig så mycket från natt till natt?

Idag blir det kvicksund hem till åsa! Agnes har en fin blommig sommarklänning på sig. Synd att jag inte kan ta en bild och lägga in här. Det kommer inte gå förrän blogg applikationen funkar igen tyvärr. Men den som har instagram kan ju följa mina foton där. Och den som inte har instagram fixar väl det NU hoppas jag...
Åsa, har du insta? Miss Nyberg heter jag där iaf!

Det blir iaf gubbröra, sen ska vi ha vanlig sill och potatis, och senare på middagen ska vi folie grilla en röding. Det ska bli spännande. Har aldrig lyckats fånga en röding, och därmed inte heller ätit det nån gång vad jag kan minnas. Hoppas att det blir en trevlig dag! Jag ska ta med mitt bästa humör! Och några alkoholfria öl...
 
 
 
Reserverar mig för stavfel då min telefon verkar stava hur som helst... 
 
Gladmidsommar 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback