Som mjölkfri glöms man bort.

I morse kom han hem med nybakat bröd till hela familjen. Snällt, Men han kollade inte innehållsförteckning innan. Så jag fick vara utan, bara för att den kanske kunde innehållit mjölk. (förmodligen inte) Nu i eftermiddag så plockade han lösvikgsgodis till hela familjen. Utan att se om jag kunde äta nåt av det heller. Trots att han var med om missen i morse. Jag blir besviken :( säkert jättefjantigt av mig, men jag är nog extra känslig nu. (sen ett tag tillbaka) Sen folk som bjuder in mig på mat/fika, som har mjölkfria alternativ som val men ändå ratat dem, utan att ens kolla innehållsförteckningen. Sånt blir jag också irriterad på. Stackars alla allergiker där ute. Nu förstår jag hur ni har det :/ det är ju fan mjölk i allt. På ett eller annat sätt. Grattis Simone -du kommer iaf gå ner i vikt. Idag är ytterligare en grinig dag för mig. Folk vars texter med Negativ ton är inget jag föredrar att läsa, ändå är jag likadan själv. Oftast är jag det inte, men idag är verkligen hela jag negativ. Och ledsen. Punkt. Nu fick jag äntligen nåt att göra! En bajsblöja skall bytas.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback