Slappardag

Idag har jag varit på picknick/lekparkslek/solning & umgåtts med vänner. Härlig sol, glada barn. Då är livet gött. Farre, marija och Elin , Adde och barn :) Väl hemma igen kastas allt om från dröm dag till mardrömsdag. Barn som vägrar följa med på promenad med hund, hund som vägrar gå fint brevid vagn och barn i som skriker i vagn. På långpromenad yey! Då blir jag lätt svettig. Allra helst när blodsocker nivån ligger nere i skosulorna. Jag förstår inte vad som gör att jag inte kan hantera mitt humör utan mat. Det funkade fint tills jag födde barn för första gången. Och det funkar inte med snabba kolhydrater heller. Jo kanske i 5 minuter för att sen vända och bli 10 resor värre än innan kolhydrat intaget. Nu är maten intagen. Ludvig är lugn och fin, och leker, Agnes sover. Micke är också lugn. ;) och jag fick mig en powernap på 10 minuter. Alldeles lagom! Nu väntar jag bara på min stora prins <3 han saknas mig <\3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback