Parken zoo

2 av mina killar befinner sig på parken zoo. Jag är kvar hemma. Själv Tänkte jag att jag skulle bakat mjölkfria bullar. Gjorda på havremjölk. Vet att jag gjorde det när Ludvig var liten. De blev nästan godare än vanliga. Lite frasigare men ändå saftiga... Det låter väl fint? Agnes sov i två timmar, så jag hade gott och väl hunnit börja... Men va gör jag då? Sover jag med.. Iaf i 30 min.. Sen blev det bara att hänga lite tvätt och så tänkte jag att jag hinner inte börja med degen nu för då vaknar hon. Men icke. Hon sov vidare. Så av alla saker jag planerat idag så har jag hunnit med noll. Nu väntar jag hem killarna, sen kanske det blir andra 'bullar' Bra Simone. Du är effektiv.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback