När karln är iväg och spelar golf så är tanten hemma och städar... Eller hur gick ramsan nu igen?

Karln' försvann på golf. Sonen på bio med farbror och faster. Simone blev kvar hemma med sovande Agnes. Ja i 10 minuter sov hon. Jag hann ju nästan städa klart mina två toaletter iaf. Om killar visste hur de skulle använda toaletten så kanske jag skulle hunnit städa klart dem innan hon vaknade tänker jag?... Vill bara upplysa att 80% av de som använder toaletterna här är av manligt kön. ;) Känner mig inte ett dugg bitter. Och ändå är det alltid jag som får städa dem.. Trots att jag aldrig behöver lyfta på ringen själv. Tack Simone! Ibland vill jag också göra saker själv. ..Idag ville jag gå i affärer, men så blev det ju inte. Trots att jag t o m stod inne i butiken jag ville gå i. I några månader till sitter jag fast med agnes <3 Hon hänger ju där i bröstet på mig. Mest dag och natt. Jag vet ju att det är så här, och bara att acceptera. Men jag vill bara få klaga lite. Jag känner för det idag för jag är ledsen, bitter, grinig och tycker synd om mig själv. Och inte får jag röka heller. Förstår inte varför jag har fått mitt röksug tillbaka? Bäst att ta en kopp kaffe till. Det kanske är därför jag dricker kaffe så in i norden. Bara så ni vet, så slöar jag inte medans jag skriver. Amning kallas det. Sen ska det säkert bytas blöja, gnällas lite, busas lite, ätas lite, & badas lite. Sen blir det kväll och dax att sova. Får fortsätta städa en annan dag.





Okej... 75% mena jag...

2012-07-09 // 18:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback