Mammas Kärleksförklaring till lilla Agnes

Vaknade av en skönsjungande Agnes i morse. Hon låg på magen och bla bla bla 😊, sjöng. Hur trött man än är så är det bara att gå upp. Egentligen går jag gärna upp, för, tänk att ett sånt litet liv, kan ge mig så mycket lycka. Hon skänker så mycket kärlek, med bara sina ögon! Ett leende, sen smälter man bort, som smör i solsken. Jag är så otroligt glad och tacksam att jag får ta del av dig. Att jag får låna just dig. Att jag får vara en del av ditt liv. Att jag får vakna varje morgon till din röst, och att jag får trösta dig och sakta bygga upp din trygghet när du gråter. Jag är tacksam att jag får vara med att uppfostra dig, min lilla fina flicka! Jag skall göra mitt yttersta för att du, tillsammans med dina bröder ska få en bra och fin uppväxt, så att du kan bli en trygg liten människa, som står med båda benen på jorden. Jag har turen som fått känna den här lyckan 3 gånger. 3 fina barn. Det är kärlek det! Kärleken till sitt barn, är som inget annat! Du kan inte jämföra det med något i hela världen. Agnes, när du tittar på mig, och när du ler. Då känner jag din kärlek. Just nu är jag hela din värld. Och du är min. Jag föder dig, och ger mitt hjärta till dig ! <3 Just nu är vi ett. Du & jag! Tills du är redo att möta världen, med egna ben och egna ögon och egna erfarenheter. Tills dess, så ska jag ta hand om dig varje sekund! Jag älskar dig, min lilla bebis! Du, och dina bröder är det absolut käraste för mig! <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback