Gröna Lund

Idag blir'e gröna Lund med Ludvig, Micke och premiär för lilla Agnes. Ludvig är jättetaggad. Vi tar nog båten över, det är ju alltid kul. Sen hoppas vi att han har växt mycket så han kan åka trä banan, men det får han nog inte. Vi kanske skulle leta upp ett par platåskor till honom? Han är ju cool som vågar åka de stora karusellerna.. Nästan modigare än sin mamma.
Härom dagen var Ludvig på kalas på leos lekland. Efter kalaset fick vi komma in och vara kvar lite där med honom. Han tvingade upp mig i en jättebrant rutchkana... Och det krävdes mycket övertalning för att få mig att våga! Så... Jag är nog fegare än min 5åring!


Natten har varit allt annat än bra. Jag har gått skyttegång till och från sängen kanske 20 ggr i natt för tappad napp osv. Trött tröttmössa. Jag tänkte Be Micke gå upp en gång, men såg att han hade fått en annan besökare tätt intill sig :) senare var vi fyra i sängen, men i morse fann jag den största i hopkurad under en filt i soffan. Här får man inte ha sina sängar i fred ens :) Det var längesen Ludvig kom in till oss på nätterna. Men nu är det två ggr på några dagar bara.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback