Agnes mammas hjärta

I natt har Agnes legat i sängen hela natten! Inte ätit nån gång! Jag kan ju inte påstå att hon sovit hela natten för jag har varit tvungen att stoppa in tutten kanske 5ggr. Men att hon inte vaknat till så mycket att hon vill äta är ju positivt :)) Igår blev det vaccin på eftermiddagen, så idag är det tyvärr feber på lillan. 38,5 grader. Men det märks inte direkt på henne hon är lika glad för det. Igår fick vi även höra att 2av 3 hemoccult prover (blod i avföringen) var positiva på lillan, vilket egentligen bara bekräftar våra misstankar om mjölkprotein allergi. Det är trist, men vi vet ju även att det växer bort inom första året allt som oftast. Proven var inte signerade av läkare än, så jag ska ringa till barn mott idag för att se hur vi ska förhålla oss till mjölk. Snuttan min... Lika glad för det! Nu kaffe, Godmorgon!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback