Tjejkväll

Igår kväll var ju tjejerna här. Det var jättetrevligt. Madde hade med ett roligt tjejspel där man skulle fråga varandra saker. Så nu känner alla alla ;) jag vet tex vem som skäller ut affärsbiträden, men det visste jag ju redan Anna. Jag vet att Madde är effektiv och vart hon haft sex och att karin aldrig berättar nåt för sina föräldrar ;) och nu vet jag vem Nina aldrig skulle ha sex med. Jag blev väl i te förvånad ditekt. Själv är jag skenhelig och har aldrig någonsin haft sönder nåt känsligt på nån känslig plats och på nån känslig tid. ;) haha
Så nu vet ni också det :)


Det blev godis och marängswiss och det sa verkligen swiss. Lite alkohol slank också ner i ett pars magar. Skönt att jag orkade vara social efter en dryg vecka i karantän.

Nu har JAG varit effektiv, vikt tvätt plockat undan för att behålla den kliniska ytan :)
Efter detta blir det en lite längre promenad med Dinah. Jag behöver ju röra mig. Det kommer inte gå fort. Så ser ni en Michelin gubbe med ank gång så är det förmodligen jag. Faan va ont jag har i fogarna!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback