Storstädat

Det känns ungefär som att en sten fallit från mitt hjärta. Jag har legat ner i ett halvår och inte storstädat alls. Men igår kom min fina svärmor med dammvippa i högsta hugg. Hon har kommit för att hjälpa mig att städa. I två dagar har hon hållit på! Mitt hem
Är rent! Lister, ja allt. Hon valde ingen bra dag för min del dock. Igår var jag flåsig, första dagen uppe efter en veckas influensa. Med ny upptäckt och ny på börjad bihåleinflammation behandling. Och idag hade jag en kräkdag istället. Så jag gjorde det jag gjort de senaste månaderna. Låg. Jag känner mig värdelös, men får intala mig att hon var här frivilligt ja- på egen vilja. Nu fick vi lite rensat också. Det var bra! Tack snälla svärmor! Det betydde massor för oss!
Sen passade vi på att handla tyg till köks stolarna. Så två dynor är klädda hittills.

Nu väntar jag ett gäng tjejer hit. Anna, Nina, Madde och Karin. Det ska bli trevligt. Efter att äntligen ha kunnat börja äta efter dagens tömningar så tänkte jag bjuda på marängswiss. Det blir fint. Och vill de inte ha blir det desto mer kvar till mig. De är väl träningsmarkomaner hela bunten. Bara jag som gravid som kostar på mig godsaker :)

Idag ringde sköterskan mig från neurologen. Tydligen ville läkaren träffa mig. Då blir jag nervös ju! Så på onsdag nästa vecka ska jag dit. Blir kanske friskförklarad då, trots min ptos på höger öga.





» Lina

Vad fina stolarna blev! Och hemmet också :)

2012-01-23 // 16:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback