31 veckor

Ja nu är man snart 31 fulla veckor. Tiden går framåt fast man inte tycker det. Jag har varit kräkfri några dagar nu. Det känns skönt. Foglossningen är inte jätterolig. Det känns som att man ska gå av på mitten. Men så länge jag inte är ute på promenader så funkar det.

Idag har mina prinsar åkt igen. Det känns inget bra alls. Vi har haft en jättebra vecka. Vi har lekt med både Ida Leo, Joel , Linus och sen har William varit på pool party hos Hampus och varit på både fotbollsträning och sen fick han prova på karate. Undra om det var Micke eller William som tyckte att det var roligast med karate? Ludvig har varit jätte pysslig! Jag och ludvig har byggt ett angrybirds hus som är gjort av en kartong. Sen har vi hunnit med ett besök på tuna busland också! de har varit så duktiga att hålla fint på sina rum också.
Mina söner kanske blir konstnärer :) de målade varsin tavla och Ludvig försökte kränga sin för 10 000 kr. Priset står printat i högra hörnet. William var lite mer realistisk så han krävde 5000 för sin tavla. Det slutade dock med att Micke köpte dem för 50 kr styck :) observera att William målat av mamma. Gravidmage på plats ;)

Sorterat lego har grabbarna också gjort. Så nu kanske Ludvig kan bygga ihop allt lego som han har monterat ner i molekyler :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback