Söndag

Söndag igen. Ångest & längtans dagen. Varje söndag. Glad eller ledsen. Kommer man alltid känna så här? Går det nånsin över?
Mina pojkar är det absolut finaste jag har. Jag älskar dem "oändligt" som Ludvig själv brukar uttrycka sig :)

Idag har vi köpt babyskydd! Känns skönt. Det blev Ett blått babyskydd till en liten flicka <3 En sak till att bocka av på listan! Nu är väl det egentligen bara vagnen vi väntar på innan det nödvändigaste är klart?

Byte av boende blir det visst också!
Vi trivs ju kanon här, men vi vill att barnen ska kunna springa ut och kunna leka. Det känns så onödigt att sitta på 140 kvm när vi bara är två i hushållet varannan vecka. Bättre att bo där barnen kan leka ute, och där det troligtvis finns flera barn!

Det blev iaf snabba puckar. 1/5 blir det flytt. Det känns rätt stressande att få ett barn i anslutning till detta, då det ska flyttstädas, packas, rensas & flyttas. Men det är väl typiskt oss? Realistiskt så kan jag få barn om tre veckor, men lika gärna två veckor innan flytten. Sen är jag ju rätt bra att ta ut saker/händelser i förskott. Men det är väl det att jag vill ha ordning på allt. Och allra helst vill jag ha ordning innan barnet vill komma. Jag vet inte hur mycket tid man får att packa sen?
Såå alla vänner, det är dax att visa sig nu, Simone och Micke kommer behöva hjälp!

Nu skall intagas föda. Sen hoppas jag på många härliga kramar av mina prinsar!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback