Ont det gör ont

"Ont det gör ont, men det går, det gör ont en stund på natten...."

Ligger hemma i min säng. Va jobbigt att inte kunna sova. Så fort jag kommer över på fel sida så hugger det som knivar i bröstet. Det känns förstås hela tiden, men det blir värre av att ligga på sidan..

Röntgen visade inte på nån propp. Det var ju skönt. Men läkaren sa att jag har en retning mellan lungbladen- Pleurit. . Man kan få det antingen av en propp eller av virus. Det ger i princip samma symtom som vid en propp i lungan. och jag har ju varit förkyld sen i dec, så där har vi nog svaret. Ont gör det iaf!!!

Jag har ju suttit upp i sjukhus sängen för att sova i två nätter, men hemma går det ju inte att höja huvud ändan. Så det har varit en tung natt. Jag känner varje andetag. Som knivar som skär in i bröstet... Lite smärtis- nu när man vet felet- hade varit på sin plats...

Ska försöka somna om....






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback