En vecka sprang förbi..

Hela förra veckan sa svichh..
Barnen kom på söndag kväll, som planerat. Och eftersom det var sportlov så har jag haft dem hemma, så att de också skulle få lite ledigt!
I måndags åkte jag och Nina och barnen till Tuna busland. Det är en hit. Barnen rör verkligen på sig där. Det resulterade i två plaskblöta pojkar. Det är kul nu när de börjar bli så stora så att de springer runt själva. Jag och Nina kunde princip sitta där och fika i tre timmar.

I tisdags träffade vi "mammagruppen". William fick följa med hem till Therese medans Ludvig umgicks med micke. Efter lunch åkte vi och skrev kontrakt på nya lyan. Sen drog vi till stadsmuseet och där hade de sportlovs pyssel. Man fick bygga sitt eget lego och ställa ut. Ska lägga in en bild på Ludvigs resultat 😃 sen fanns det massa roliga saker att titta på. Rekommenderas för er som inte varit där! Efter detta blev det fika på stan. Semlor på fettisdagen!

Onsdag var Ida Anna och Leo här.

I torsdags var mammagruppen här och vi lagade lunch tillsammans. Knytis! Barnen lekte med deras barn så det var kul! På em/kväll så åkte vi hem till Caroline och Nova. Där hade barnen jättekul! Det var längesen de sågs sist, men det verkade inte göra nåt, för det rullade på så fint ändå!

Lördag var det kalas för hela slanten. Medans vi avlöste dem på kalas så passade vi på att hämta vagnen som hade kommit! En vit liggdel & en svsrt/orange sittdel. Emmaljunga city cross! Sen fick man handla tillbehör för 1000 kr, så det blev babyfilt, påslakanset till vagnen, gosedjur till lillan (?) Svärmor och Bengt stod i princip för hela kostnaden av vagnen! Det var väldigt snällt av dem ❤ Stort tack!!
Sen efter detta så åkte vi ner till svärmor och Bengt på mitt och Ludvigs önskemål! Och kom hem igen i går kväll. Killarna har åkt till sin pappa och jag saknar dem redan. Vi har iaf utnyttjat tiden förra veckan.. Kanske var det därför lämningen gick lättare? Fick en mys & kram timma med pojkarna innan Stefan kom och hämtade dem, så det kändes skönt!

Och jag växer. Det börjar bli tungt nu. Dryga månaden kvar. 36 dagar för att vara exakt! (plus minus två veckor)
Förra natten kom smärtan i lungan tillbaka. Det gör ont att andas och jag sover dåligt då. I natt var jag uppe och kissade 5 ggr. Hur kul är det? Sen vakna av sig själv kl 07 när man redan varit vaken 5 ggr. Säger som jag sa tidigare inlägg. Kroppen håller nog på att ställa in sig ☺

Ögat är lite sämre. Väntar på remiss till ögonmottagningen. Igår såg jag klockrent, men idag är det dubbelseende igen. Det är himla jobbigt att se dubbelt hela tiden. Man får ont i huvudet, mår illa och blir allmänt irriterad! helst vill jag ju komma till ögon en dag då jag ser dåligt, annars kan de ju inte se hur jag upplever det?

Här följer lite bilder från veckan ☺






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback