Blogga från sjukan

Igår kväll fick jag ont i bröstet när jag andades. Det kom rätt så plötsligt. Klarade ändå att somna bra. Men sen vaknade jag av smärtan och hade så ont så jag inte klarade att somna om. Så jag åkte till akuten. De tig massa prover och EKG. EKG visade bara sinus takykardi, men de beslöt sig för att behålla mig för observation. Det lät rent i lungorna. Men man kan inte vara säker förrän det fastställs med röntgen. Och röntgen vill de inte göra igen. Med tanke på bebisen. Nu när alla prover är tagna och verkar se okej ut så släpper de säkert hem mig idag. Vi får se! Men jag har ff ont och värre när jag andas. Skulle behöva sova lite nu. Men det verkar omöjligt....





» Erica

Krya på dig!

2012-02-12 // 18:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback