Pre-Jul Med La Familia

Vilken mysig kväll det blev igår! Kan inte minnas när det kändes så här bra senast. killarna fick verkligen en fin pre-jul trots allt! Gott på tallriken, gott i glasen, härlig stämning, Willam som lärt sig läsa (allas julklappstext utom mammas) höll i klapputdelningen. Vi var glada och nöjda -  barn och vuxna. Hög mysfaktor! Lika barn leka bäst.  Tillsammans. 
 
Här ser vi en koncentrerad WILLIAM som läser vad som står på julklapparna.
 
 
Grabbarna & Viktorias hörna.
Tjejerna & Gustavs hörna ;) 
 
 Grabbarna fick ett Xbox med kinect i julklapp av oss, Ing-Marie och Bengt. Och när det var inklopplat så kompade Sissi och William rätt bra. Det var deras "grej".  Min med för all del, men man blev ju svettig direkt! JÖSSES vad vi skrattade! Kul spel det där! Man ser ju hemsk ut! Sen att man blir filmad samtidigt gör det hela ännu roligare. 
 
Åke, Micke och Gustav bjöd på gitarrmys och sen var även jag med i ett hörn på skönsången, och hur skönt det lät, behöver vi dock inte gå in närmare på. Det lät förmodligen hellre än bra. Men med Tända ljus, uppkrupna i soffan under en filt var det en riktigt härlig kväll, som slutade runt 23.30 för de flesta men 02 för några andra ;) och då talar jag inte om mig själv.
 
 
 
 
Sen hann jag mysa lite med Evelina också. Alldeles ny och liten.  Jag tror knappt på vad jag säger, men jag längtar efter en liten bebis igen. Även om sannolikheten planera en till bebis är på 0% just nu, och förmodligen alltid kommer ligga på 0%. 
 
 
Här är William & Ludvig som håller Evelina för första gången.
 Är jag inte söt så säg! Fasters sötnos.
 
Lilla AGNES sov sig igenom nästan hela tillställningen. Trött liten tjej som slocknade 30 minuter efter att sällskapet anlänt.
Tack alla för att ni kom! Det var jättetrevligt och betyder jättemycket för oss- och pojkarna, att vi fick fira jul i hop med er, även om det blev innan jul! 
Grabbarna ska ju till pappa, och att fira jul när de kommer tillbaka den 7 januari känns lite sent! Ju förr desto bättre va?
 
 
 
Den sena gårdagen bidrog till en tidig lördag kväll för mina pojkar som lekt med sina julklappar hela dagen. Fullt hus idag med. 5 barn har sprungit runt här hela långa dagen. Det känns kul att de väljer att vara här! 
 
Nu har jag kört 5 maskiner tvätt. Packat lite kläder, inför trippen i morgon... Och nu bara soffhänger jag och min älskling ... Blir nog en tidig kväll för oss också. ;)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback