Lite egentid

Det blev lite tid över för mig i kväll också. Så jag passade på att egenvårda mig och göra mig lite extra jul-fin.  Ska man vara fin får man lida pin.  Spotify med "så mycket bättre"  i lurarna, vattnet upptappat  i badkaret och sen åkte vaxburken fram. Så Det blev till att pina mig själv lite, och är nöjd över resultatet.
 
Jag försökte få Micke att vilja vaxa sig lite också. Han skulle ju då bli en erfarenhet rikare, och få känna på hur det känns för oss tjejer att göra oss fina varje gång!  Det skulle vara så härligt att för en liten stund få ha total makt och dominans över honom för det händer ju typ aldrig annars, och att hans smärta skulle helt vila i mina händer skulle varit coolt men det hela gick inget vidare. Han köpte liksom inte idén alls. Varför ska han pina sig, eller vaxa sig över huvudtaget? När han kan ligga i soffan och kolla på tv...Jag hade liksom inget att kontra med.. hahaha. Jaja, jag försökte iaf..
 
Bättre lycka nästa gång! 
 
 
Aoutch!!!
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback