Killarna hemma

Det känns så himla skönt att ha grabbarna här. Jag känner mig så motiverad, och har lust att hitta på nåt riktigt roligt med dem. Åka pulka kanske? Det är väl riktigt roligt :)) ??

I morgon har jag ledig dag, och ska försöka hinna med att köpa lite julklappar också... Man tror alltid att man är ute i så god tid, ändå går man där i affärerna den värsta tiden iaf-dagen före julafton! Jag trodde att jag i princip var färdighandlad, men har nog egentligen inte hunnit halvvägs ännu. As usual alltså.


Vill bara dela med mig en bild, som de flesta av er redan förmodligen sett, eftersom att den finns både på fb och instagram. Men den var så bra tycker jag, så här kommer den igen!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback