En dag kvar

Sen ledig från jobbet i 9 dagar. Ska bli riktigt gött må jag säga.

Sitter startklar och väntar på att klockan ska bli dax att rulla iväg på jobb.

Ikväll väntas middag och mys med min familj! Då menar jag min familj plus syskon, deras respektive och syskonbarn. Tyvärr kommer några att fattas, och det känns trist eftersom att den här dagen var den enda som kunde funka med mina och Gustavs barn i år. Jag ska om ett par dagar lämna grabbarna till sin pappa i 2 veckor. Och då känns det lite sent att fira jul. Den 6 januari! Så det får bli en liten julafton i kväll i stället! Och det ska bli jättemysigt!

Jag kan inte säga att jag har rätt julfeeling ännu -december har bara sprungit iväg för mig. Men jag hoppas att den hinner infinna sig.

Nu är det dax för jobb... Tjing!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback