Mjölkstockning

I förmiddags fick jag ont i bröstet. Bröstet som inte fyllt på sig knappt alls sista veckorna blev helt plötsligt fullt. Och Agnes som varit gnällig idag, (hon verkar ha ont i munnen) vill knappt ta bröstet eller nappen heller. Så det är ju inte så lätt att bli av med "skiten" heller. Febern kom som ett brev på posten. Nu ligger jag ihopkurad i soffan och fryser. Tänk va fort det går att bli sjuk! I förmiddags gjorde det ont. Sen efter middagen blev jag sjuk på en kvart. Feber och frossa. Jag blev så dålig att jag fick ringa hit min fina vän Caroline. Hon lät mig duscha och tog hand om gnällspiken som inte alls gnällde då ;) lilla Ludvig såg att mamma inte mådde bra och uppförde sig exemplariskt <3 inga problem vid läggningen alls idag. (Antar att det bara är en semestergrej att hålla på att trilskas vid läggning) iaf är jag så stolt över honom. Fina pojke! Nu orkar jag inte skriva mer.. På återseende.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback