Mickes cykelnyckel

För några dagar sen låste jag Mickes cykel som stod här utanför. Jag tog nyckeln och sprang upp och la den "nån stans" och sen dess har den legat kvar "nånstans" eller hamnat "nånannanstans". Jag har vänt upp och ner på hela lägenheten. Finner den ingenstans. Allt är bäcksvart. Jag minns att jag låser cykeln. Sen är minnet borta. Inte en sekund efter kan jag minnas vad som hände. Jag kanske kan skylla på amningshjärna? Läskigt är det... Finns det nån Saida här som kan se nyckeln? ;)
För det känns som att:





» Jenni

Lägg en sax i fönstret så kommer nyckeln fram!

2012-08-14 // 21:15:26
» Jenni

Lägg en sax i fönstret så kommer nyckeln fram!

2012-08-14 // 21:15:27

Jag ska genast lägga saxen i fönstret... Micke får ju lov att ta bilen till jobbet nu, och jag blir billös ;)

2012-08-14 // 21:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback