Härligt med tidiga mornar..

.... Man blir liksom inte jättepigg att gå upp kl . 5.... Sen ska hon nog vara vaken till 7 kanske! Efter det så får jag sova vidare! :))


I natt har ändå varit bättre än gårdag natten. För då var jag nog uppe totalt 8 ggr. I natt vaknade hon bara för mat en gång, och sen nu på morgonen då. Varje gång som hon bara vaknar en gång så växer hoppet om att en ny trend är på intågande. Sova hela natten trenden. Den vore trevlig att stöta på. Agnes är ju bara 5 månader. Långt i från alla i den åldern sover hela natten. Så det är bara att härda ut. Jag är så tacksam att få vara hennes mamma, och få ha henne hos oss, så jag står ut med allt!! God morgon från babygymet. Lika glad som vanligt






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback