Det går trögt

Min kondition är verkligen sämre än vad jag trott. Idag har jag (joggat) släpat mig runt 2km, och jag låter som en kolpatient när jag kommer hem. Jag såg stjärnor, och även om de var vackra så var de inte riktigt passande under joggingpasset. Slängde mig i soffan, hyperventilerade och det såg nog för allmänheten ut som att jag precis klarat milen. Men dit har jag nog en bit kvar. Men nu kan jag ju bara bli bättre? Jag tävlar mot MIG SJÄLV och har ändå förbättrat min tid med en minut, båda sista ggr jag varit ute, och det är ju bara positivt! Micke var också ute en vända... Varför ska killar alltid vara bättre? ;) dubbelt så långt och förmodligen dubbelt så snabb. Grattis älskling!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback