Världens bästa inflyttnings present!

Jag har länge funderat på hur sjutton jag ska klara av flyttstädning. Jag har inte Blivit av med smärtan än. Böja och resa mig rörelser är svåra. 142 kvm pratar vi om. Det skulle ju ta några dagar att få det rent. Tiden går och stressen och pressen kommer mer och mer.
Sen igår får vi ett samtal från Ing-Marie. Hon, BENGT (Bänk) och Thomas har gått ihop och kommer att betala en flyttstädning åt oss. Hur snällt är inte det?! Det är ju den bästa presenten man kan få!! Lite väl mycket kanske, men vi tar tacksamt emot det!! En tung sten har lättat från mitt bröst! Tack snälla snälla ni!

Igår följde jag med Anna en sväng till våran kollega Ann. Och där möttes jag av en fin present till Agnes. Jättesöta strumpor. Tack snälla. Och inte hade jag Agnes med mig så jag måste ju visa upp henne en annan gång :))






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback