Piggare

Idag känner jag mig lite piggare igen. Dock ska jag ändå på tittas av dr. Så idag kl 11.45 ska jag vara där.. Sen hoppas vi att den här dåliga filmen får ett slut!

Natten har varit bra. Agnes har bara vaknat en gång under natten, sen kanske vid 06.. Duktig flicka! Hon vill ju inte ta nappen så helst vill hon hänga i min tutte dygnet runt om hon skulle få.

Jag
Tror att Ludvig börjat reagera på att han fått lillasyskon. Han har ju alltid varit minst, och helt plötsligt är han inte det längre. Därav har vi fått lite kraftigare reaktioner från honom. Han är inte minst Längre - Varken hos mamma eller pappa. Så Vi får ge honom lite extra kärlek och närhet nu.. Man får ge honom lite extra tid och ha tålamod.. Det är ju en normal reaktion, stackars mammas prins.
William säger ingenting i stället. Han beter sig precis som vanligt.

Nu börjar flytten närma sig. Vi kan väl säga som så, JAG har lite panik. Så som jag mår, så vet jag inte ens hur jag kan klara att packa. För att inte tala om städningen.. Skönt nog så har micke semester två veckor nu. Det ska bli riktigt najs!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback