Ibland tror man att det är ett skämt alltihopa.

Min hälsa har inte varit det roligaste sen graviditeten börjat. I söndags blev jag i princip frikänd. För två dagar sen började nästa problem. Jag ringde för att rådfråga gyn. De hade inga tider. Men jag skulle på tittas redan idag tyckte hon. Jag skulle gå till akuten. Jag skulle inte vänta en dag till... vad är det för fel på mig? Hon pratade tom engelska med mig, utifall att jag inte förstod vad hon sa. - right away!!!! Det känns som att någon spelar mitt liv i en film, och tittar ner och skrattar åt mig? Snart tror jag att det är så....förstår inte vad jag gjort för ont.
Jag vägrar gå till akuten. Vägrar. Jag skäms ihjäl. Helt och hållet. Slå mig så att jag vaknar.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback