Dax att skriva lite igen kanske?

Ja, nu var det ett bra tag sen jag skrev sist. Tiden går så fort nu, och jag hinner inte lika mycket.
Agnes tar sin tid, och jag är trött och slut. Sen ska det packas och jag ska hinna vila. Jag klagar inte på nåt sätt, men bloggen blir prio två eller hundra två kanske?! Lägenheten ser ut som en big mess. Jag får ju inte dammsuga ens. Men å andra sidan är det bra tillfälle att det är stökigt, för vem vill gå runt och putsa överallt när man ska flytta om 3 veckor?

De här dagarna som varit har varit fullspäckade. Varje dag har det varit nån här.. Alla vill träffa lillan, så klart.
Sen så har ju Ludvig fyllt år också. Stolt femåring. Ing-Marie var så snäll (tillsammans med Micke)  och höll kalas här när jag och Agnes var på BB och solade. Inget skulle få hindra honom från att ha kalas sa han. Och lillasyster skulle helst födas efter kalaset, så att hon inte skulle skrika när alla gäster var där. Men nu kom hon ju en vecka innan hans födelsedag och var fortfarande kvar på bb när kalaset hölls, så han var väl nöjd. Men på hans födelsedag var vi iaf hemma. Då väcktes han av sång och frukt... Mango dagen till ära ;) (internt.. han kallar allt för mango nu)
Här följer lite bilder från Ludvigs 5års kalas och 5 års dag.




Leo o Ludvig busar runt







Efter kalaset, på kvällen kom killarna och hälsade på lillasyster igen. 3 Fina
killar och 1 söt liten tjej.




Lilla AGNES






Nu vill en liten tjej bli upplockad, så jag skriver mer senare. Tjing.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback