5km

Idag blev det en 5 km promenad med Lina, Dinah och Agnes. Det kändes helt okej i magen. :) men väl hemma hade ju Lina tagit med en form av cheescake. Solskens kaka tror jag den kallades! Grymt god. Två bitar blev det, så det var dem kalorierna jag hade förbränt plus några till som jag la på mig istället ;)

Nu sitter jag i solen, Agnes ligger i vagnen och sover. William & Micke spelar fotboll, Dinah käkar gräs mellan fotbolls spelandet och Ludvig bygger ett sandslott!

Snart dax att äta middag innan vi åker till skogstorp och kollar majbrasa. För det har William bestämt att vi ska göra.

Det är rätt skönt att hämta kraft utifrån. Känna frisk luft & och få sol på sig. Se att grabbarna har det bra och nu Börjar jag Känna att det kanske löser sig med allt ändå :)

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-1/3009263/images/2012/pic_200655011.jpg" class="image">






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback