Illamående De Lux

Idag har varit en illamående dag. Mått illa o kräkts hela dagen.. När ska eländet sluta? Jag börjar bli skapligt trött på att kräkas varje dag och må så illa så att jag inte orkar göra annat än att ligga ner. Vi får se vad läkaren säger på torsdag. Jag har varit sjuk sen den 17e augusti, och nu hela september. Det är ju nästan 1,5 månad, och 1,5 månad att ligga ner mesta dels av tiden är en lång tid... Enligt mig iaf :) Jag som mådde som en sol i fredags. Jag mådde bra hela dagen. Men det är tur att det finns såna dagar också, som man mår lite bättre....

Nu är jag i vecka 13  och magen börjar puta. Dock är jag 12 fulla veckor på bilden.Kilona som jag gått ner börjar jag komma ikapp igen. Det känns skönt. Lägger ut en liten bild på min mage, men jag ser mest fet ut.Bild från tolv fulla veckor. Ser nog  mest tjock ut





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback