Varit hos Elin

Eftermiddagen har jag roat mig med att ta pojkarna med mig till Elin, Adde, Benjamin, Seline & Melissa för lite lek (vilket var så kul så Ludvig ville inte hem) Vi blev bjudna på middag där, och sen hade vi turen att Melissa & hennes kompis bakade några slags kladdkakor/muffins som vi fick ta del av.. De var inte alls svårätna, inte ens för en gravid sjuk hyperemesis. Sen blev det lite kurragömma. Killarna på gömställen, och mammorna satt och babblade i soffan. Skönt att kunna vara lite social emellanåt iaf!

När vi kom hem så hade även Micke börjat baka, så nu väntar jag på nybakt bröd till kvällsmat... Tekakor!
Tur att jag inte mår så illa just nu då :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback