Vägen tillbaka?

Hur blir vägen tillbaka? Går den tillbaka? Jag vill må bra nu! Idag har jag sovit av och till till kl 14 igen. Det är inte sunt känner jag. Jag orkar inte vara vaken för jag mår så illa. Det är bästa lindringen att ligga ner för illamåendet. sen känner man sig sååå lat när man bara ligger, men samtidigt orkar jag ju inget annat. Det är som att förmiddagar är sämst, eftermiddagar halvrisiga, och kvällarna är bra. Jag hade hellre mått dåligt på kvällen, då man ändå ska sova. Men man får vara tacksam för vad man får för besväret. Det finns många som har det värre får jag tänka. Jag vill komma igång och jobba nu, så därför har jag börjat flänga runt bland alla mina vänner. För att försöka hålla mig vaken och igång, men ibland går det bara inte.. jag försöker...

Nina kom hit i förmiddags med frukostfrallor, och firade micke med en blomma, det var gulligt, men jag var ju tvugen att gå o lägga mig kände jag. Otrevlig!! Så därför ska jag kompensera genom att åka till henne nu. Men först ska jag åka till Malin med ett par stövletter för att se om hon kan ha dem. De verkar svår krängda ;) (storleksmässigt) De är efter Mickes syrra. Det är så kul att hon rensar garderoben så ofta, det har bidragit till att jag har fått en helt ny garderob. Vissa av kläderna sitter lappen kvar på- dvs never been used.....

nehepp, nu ska jag chappa! Tanka bilen o köra sig lite då... Bye....





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback