Sjukskriven... zzzz

Blev sjukskriven i en månad till. Helt otroligt, men det gick ju inte att jobba. Det kom jag ju fram till alldeles själv. Så nu ska jag mobilisera mig, vara ute och röra på mig. Komma igång tidigt och sen hålla mig vaken.
Det ska nog gå bra. Men jag har ju fortfarande kräkningar, och så länge jag har dem blir det ju jobbigt, även om det blir bättre.

I dag var det full rusch på eftremiddagen. Vi har varit runt o letat glasögon till Micke. Nu äntligen är de beställda och det skulle ta 10 dagar innan de kommer. Ett par Björn Borg blev det. Sen ska han få prova att ha samma linser som jag har...


I morgon ska Lina komma hit o sällskapa, Det ska bli kul. Vi ses alldeles för sällan. Ska försöka baka nåt gott...
Iövrigt har det väl inte hänt så mycket... så nu lägger jag ner för idag... Är trött! :)











Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback