Kämpar på!

IDag har det varit en bra dag, trots mitt illamående. Jag har fått mkt gjort. William har varit hos Edvin och lekt halva dagen, och Ludvig har varit hemma med Mamma och Micke. Det var nog nyttigt. Han har varit som en solstråle och vi har fixat och donat i hans rum. Det har sett ut som ett bombnedslag sedan vi möblerade om och bytte rum.. Här kommer en liten titt :) Bokhyllan kom upp idag, och tur var väl det. För alla sakerna låg på golvet innan. Sen har Ludvig sin egen Lego- Iglo i rummet. Där befinner sig allt lego... :)






Sen har jag bokat tvättstugan för första gången på ett år. Rätt så smidigt ju! Kan ju säga att jag låg efter en del med tvätt sen jag började må illa.

Passar på att visa min putmage lite...



Micke har haft en Micke dag, för det behövde han tydligen, och då roar man sig med att dricka öl och spela gitarr :) Han fick in en del fina bilder på guran!







Barnen har spelat Wii, super mario brothers, och Ludvig vann över sin första "boss" och då blir Det två så här glada killar....





Nu blir det slappa....innan jag tar natten....








» Nina

Bra bokhylla :) Vanessa saker ligger alltid över hela golvet. Gah! :P

2011-10-11 // 08:33:26

Kollade huset nu på hemnet. Så JÄVLA snyggt! Hyr det och sedan blir ni rika på något vis och så köper ni det:)

2011-10-13 // 09:01:51
» Minna

Oj vad magen har växt:) det var så länge sen jag såg dig nu. Hur går det med husletande förresten?? kram

2011-10-16 // 12:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback