Helg

Denna helgen har jag mått skitbra! Det började egentligen torsd kväll. Jag kunde äta på kvällen, det var underbart!

Jag hade fått vipbiljett till Ladies Night i Norrköping i födelsedagspresent av min kära svärmor, så jag trotsade illamåendet och gav mig ut på miljöombyte i torsdags. Förberedde mig med näringsdrycker osv och hoppades att jag skulle må bra på fredag kvällen. Det vore ju dumt att inte ens försöka ta sig dit när man ändå fått en sån fin present. Redan på morgonen så mådde jag bra.
Så jag åkte faktiskt dit! Det var en jättebra show, jag måste åka nästa år också! Det var kanon att få sitta på parkett vid lilla scenen. Man fick verkligen se artistena på nära håll! Kanoners! Tack svärmor! Det var värt att åka, även om jag är sjukskriven så måste jag ju få komma ut och röra på mig när jag väl känner att jag klarar av det.

På lördagen hade Nina 40 års fest, och jag gick dit en liten stund men blev lite illamående och gick hem igen. Jag fick iaf överlämna en present, och det var huvudsaken!

Söndagen vände allt tillbaka igen, och jag har mått hemskt illa hela dagen och kräkts ggr flera. Men det som är positivt är att jag mådde bra en dag förra veckan. Denna vecka har jag mått bra två dagar. Nästa vecka kanske tre dagar? Kan det vara så bra! isf kanske jag kan komma igång och jobba lite igen. Det får bli mitt mål. Att börja jobba om en vecka. Har ju sjukskrivning hela oktober, men jag känner att jag faktiskt har fått tillbaka rätt mkt kraft och nu är illamåendet värst. Inte orkeslösheten.

I morgon kommer barnen. Det ska bli härligt att få krama och pussa dem! Mina ögonstenar! Kärlek!!!!! <3





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback