Härliga kollegor

Tänk va lyckligt lottad man är med underbara kollegor. Idag orkade jag vara på jobbet en hel timma innan jag gick hem, med rödsprängda ögon och nykräken. Bara efter nån timma så knackar det på dörren. Där står Vida-Anne min kollega o vän med en present från alla mina kära arbetskamrater. En liten ljus lykta och en brödkorg/brödfat. sen stod det en text " vi tänker på dig"... Blir man inte rörd då så säg? Att nån tänker på mig när jag har det så här jobbigt stärker mig otroligt. Tack för att ni finns fina kollegor <3 <3 <3


Idag har jag även ringt till gyn, för jag behöver en "Plan". Uppenbarligen går det inte så bra att arbeta, tråkigt nog. Jag behöver nog förlängd sjukskrivning, även om det tar emot att ens säga det rakt ut. Men jag orkar ju inte. Jag bara sover o sover. Idag sov jag till halv tre efter att ha jobbat mellan 10-11. Jag har ingen ork. Sen har jag haft hjärtklappning också, pulsen låg på 150 när jag var uppe och rörde mig idag, så nåt fel är det. Sen så har jag ju spytt ett par ggr idag också. Iaf, så skulle gynläkaren ringa upp på ev måndag. så får vi se om hon sjukskriver mig via telefon eller om jag får en tid till henne..

Micke och barnen är och handlar ingredienser till pizza. Idag blir det pizza och myskväll med film. Sen ska vi ha en massa kärlek  har jag bestämt. Jag saknar mina barn även fast de är här  hos mig. Jag vill bara sitta o kramas heeela kvällen, och det ska jag göra också, om de tillåter mig :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback