Haft en fin dag!

I morgon fyller älsklingen 33 år, så hans mor, morbror och Anna o Moa,  samt Gustav har varit här på besök och firat honom idag. Det känns otroligt skönt att vara omsvärmad av så fina människor. Tack för att ni kom!Ni gjorde min dag. Och mitt humör är på topp.

Jag fick mig även en tur till Tuna park med svärmor och fick mig ett par nya fina mamma-jeans <3 .. Tack fina du, om du visste vad det betyder!!
Efter det drog hon ut mig på en promenad i det fina höstvädret, och jag lovade henne  att ta en promenad varje dag kl 10 för att få upp orken igen. Jag är så otroligt trött på dagarna, så jag orkar inte hålla mig vaken om jag inte hittar på något. Kan ju sova 4 timmar isträck om det tillåts.  Jag måste få tillbaka mina krafter  på nåt sätt,  så att jag orkar börja jobba snart.  Och att anstränga sig och försöka vara vaken och hämta krafter genom promenader låter som ett bra förslag.
Illamåendet slänger o flänger hit o dit o jag håller på att bli fullkomligt galen. Vem orkar må illa varje dag och kräkas flera ggr om dagen? Dagen började rätt dåligt,men nu på eftermiddagen så känns det bättre igen. Jag har mer eller mindre legat ner i 10 veckor nu, och kräkts och mått skit! Då tröttnar man. Samtidigt är jag otroligt rastlös, och orkar inte vara hemma. Jag skulle vilja ligga i nån annans soffa någon kväll - och så har jag gjort. Här om dagen var jag hos min barndomsvän Elin och hennes fina familj. (Seline, hennes äldsta dotter har tex hjälpt mig att fixa denna bloggen. Så gulligt av dig gumman tack <3 )
.. Och i morgon ska jag ligga i Anna & Moas soffa. Känner att vi har mkt gemensamt och det ska bli jättemysigt att åka dit i morgon kväll när Micke jobbar. För er som undrar är Moa Mickes kusin, hans morbrors dotter. Och Anna är hennes mamma =)
På söndag kväll ska jag tillbaka till Elin. =)


Nu ska jag försöka ge mig på att laga lite mat. Så får vi se hur det går, om jag fixar det, eller om det luktar för mycket.... mohaa...


Kram till er!




Fint skrivet, trevligt att läsa sköt om dig<3

2011-10-13 // 22:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback