Fredag

Dagens Ros går till Tina som varit här och hjälpt mig massor med datorn. Uppdateringar, omflyttningar på bilder etc. Och framförallt- Hjälpt mig uppdatera min Iphone. Jag är tydligen talanglös när det gäller elekrtonik. Tur att man har dem runt omkring sig som inte är det då =)

Ann-Marie var över en snabbsväng också, det var trevligt. Sen var Anna här & vi åt kladdkaka, dagen till ära. Men födelsedagsbarnet var på jobbet. Andra året i rad som han jobbar kväll på sin födelsedag. Kan man inte planera bättre månne??

Så ikväll drar jag till Anna & Moa. En stund iaf. Blir så trist att sitta hemma själv. 5 av 7 kvällar jobbar Micke denna veckan. Inte så kul för en stackars sjukskriven sambo......

Idag har jag inte kräkts, men mår halv illa hela tiden. Men att inte kräkas är ju postivt! För det är jag ganska trött på...
Men jag har sovit en timma, trots att jag skulle försöka låta bli. Fast, en promenad blev det åtminstone. Jag håller mitt löfte. Försökte få med Micke, men det var lönlöst.

Dessa fina fick vi av svärmor igår....











Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback