Flyttstäd vs kräkning

En kräkmorgon idag. Det kom så plötsligt. Det är konstigt det här. Ena dagen bra, andra som att det aldrig varit bra. Förmiddagar är klart värst nu för tiden. Sov halva förmiddagen o en bit in på eftermiddagen. Mådde så illa. Sen hade jag lovat Gustav & Karin att flyttstäda på eftermiddagen, och eftersom att jag mådde lite bättre så pallrade jag mig dit.

Några nariga händer, skivade och helt enkelt trasiga naglar senare så är jag hemma igen, och väntar på mina söta ögonstenar som ska komma hem idag. En vecka går fort när de är här. Men den här veckan ska de få vara hemma hela veckan. Något ska jag väl hitta på att roa dem med.

Tänk va mycket jobb det är med flyttstädning egentligen. Man putsar och putsar. Fick faktiskt en del sammandragningar och lite ont i svanskotan. Lite som foglossning, men av en mild grad. Graviditeten kanske tar ut sin rätt trots allt. Det är ju så det ska kännas att vara gravid. Inte med massa kräkningar ;)

Sen ska jag bara tillägga att jag fastnat i word feud träsket också. Det skulle jag ju inte. Men när Micke började, så kunde jag väl inte stå emot mer.. Fan! Sopig är jag också.. Men just ja, jag får ju vara dålig. Är ju blondin- glömde det!


Nu kommer prinsarna!! <3 <3 <3 <3








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback