Det gick ju inte lika bra idag..

Gick till jobbet i morse, men kände direkt att jag var påtagligt tröttare än igår. Tror att jag somnade på jobbet två ggr innan lunchl o en gång efter lunch. Sen kräktes jag också. Jag var helt slut och fick dessvärre gå hem efter lunch. Väl hemma sov jag tills Micke kom hem runt 15 tiden. Så här trött var det längesen jag var. Undrar lite varför jag inte har några krafter. Visst att det tar tid att komma tillbaka, men jag har ju ändå ätit och druckit bra sista veckorna. Men okej, jag har sovit hela dagarna ändå.
Det är hemskt att gå hemma en längre period, och jag håller på att bli galen. Jag vill ju inget annat än att må bra och jobba. Men vem som helst förstår nog att det inte fungerar att jobba när man kräks så mycket (kanske 8ggr/dag) och tappat 8 kg i vikt på bara några veckor. 1 vecka inneliggande på sjukhus med dropp blev det. Det är ganska lång tid för att ligga och titta på när droppet droppar in.. dripp dropp... långa jobbiga dagar.Då var jag ju så risig så att jag inte ens orkade knäppa på tvn, så visst, jag har ju blivit bättre. Nu orkar jag ju ändå vara på jobbet några timmar, även om jag somnar där, jag orkar gå på promenader, och jag orkar umgås med vänner och min fina familj. Jag får väl helt enkelt "face the fact" .. Det tar tid att komma tillbaka.
Mitt nästa mål är att gå till jobbet halvdag i morgon, och försöka hålla mig vaken till lunch. Sen får jag väl hoppa över att "börja jobba" nästa vecka, utan fortsätta gå på arbetsprövning då med, så att de slipper bli kort om folk när jag väl inte orkar mer o packar ihop mig och går hem. Sedan får jag sikta in mig på att börja jobba deltid veckan efter det.... Kom igen nu Simone, KÄMPA!!! positiv peppning i kommentarfältet tack! ;)





Nämen är du gravid igen! Grattis! Trist att må så dåligt bara:(( kram o krya på dig! Michelle

2011-10-20 // 19:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback